کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی الگوريتم اينستاگرام 2021 چيست؟
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

در مسیرِ عاشقی

بازدید : 82
سه شنبه 4 مرداد 1401 زمان : 19:49

الگوريتم اينستاگرام 2021 چيست؟

اينستاگرام مرتباً به‌روزرساني‌هاي الگوريتم خود را اعلام مي‌کند. الگوريتم اينستاگرام اساساً محتوايي که توسط کاربران اينستاگرام ديده مي شود را کنترل مي کند. بنابراين براي کسب‌وکارها و افراد با نفوذي که در اينستاگرام کار مي‌کنند ضروري است که بدانند الگوريتم اينستاگرام چگونه بر دسترسي ارگانيک آنها تأثير مي‌گذارد و چه کاري مي‌توانند در مورد آن انجام دهند. به روز رساني الگوريتم اينستاگرام در سال 2021 تغييرات زيادي را به همراه داشت. اينستاگرام اکنون محتوا را بر اساس پارامترهاي زير نمايش مي دهد :

اگر اين مطالب براي شما کافي نبود ميتوانيد از سايت مستر فالوور کمک بگيريد.

1. اتصال

الگوريتم اينستاگرام با اين فرض کار مي کند که افرادي که قبلاً حساب شما را مشاهده کرده اند و با آن تعامل داشته اند، به احتمال زياد به پست هاي شما علاقه مند مي شوند. نوع ارتباطي که با مخاطبان خود به اشتراک مي گذاريد را بررسي مي کند. برخي از مواردي که او بررسي مي کند اين است که چه کسي شما را دنبال مي کند، حساب شما را جستجو مي کند، روي پست هاي شما نظر مي دهد، پست هاي شما را به اشتراک مي گذارد يا ذخيره مي کند و موارد ديگر.

2. علاقه

هدف نهايي اينستاگرام اين است که به مخاطبان خود محتوايي را ارائه دهد که بيشتر به آن اهميت مي دهند. به همين دليل، تعريف مخاطب هدف و ايجاد محتواي مرتبط کمک زيادي مي کند.

ملاحظات ديگري وجود دارد که مي تواند بر دسترسي اينستاگرام شما تأثير بگذارد. تعداد دفعاتي که مخاطبان شما از اينستاگرام استفاده مي‌کنند، تعداد اکانت‌هايي که دنبال مي‌کنند و ميانگين زمان جلسات کاربر برخي از آنها هستند. با اين حال، بر خلاف اتصال، به موقع بودن و علاقه، اين پارامترها تحت کنترل شما نيستند. بنابراين، چه کاري مي توانيد انجام دهيد تا مطمئن شويد از نظر تأثيرگذاري و تعامل در اينستاگرام رتبه بالايي داريد؟ فقط تاکتيک هاي زير را اعمال کنيد!

تاکتيک هايي براي بهبود دسترسي اينستاگرام شما

گرفتن لايک، کامنت و پست از پست هاي شما براي گسترش دسترسي اينستاگرام شما ضروري است. اگرچه آنها مهمترين شاخص براي سنجش موفقيت شما در اينستاگرام نيستند، اما نقش مهمي در افزايش حضور برند شما دارند. در اينجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک مي کند مطمئن شويد که پست هاي شما به مخاطبان مناسب مي رسد.

1. به طور منظم در اينستاگرام پست بگذاريد

براي گسترش حضور آنلاين خود، مهم است که دنبال کنندگان خود را درگير کنيد. بهترين راه براي انجام اين کار، پست کردن مداوم در اينستاگرام است. وقتي هزاران نفر و شرکت هر روز منتشر مي کنند، اين امکان وجود دارد که مخاطبان شما را فراموش کنند. براي اطمينان از اينکه اين اتفاق نمي افتد، فرکانس را حفظ کنيد يا تعداد دفعات انتشار را افزايش دهيد. شما مجبور نيستيد هر روز پست بگذاريد. انتشار يک يا دو بار در هفته نيز به خوبي جواب مي دهد. اين ساده ترين و يکي از موثرترين راه ها براي افزايش دسترسي، افزايش تعامل و به دست آوردن فالوورهاي جديد در اينستاگرام است.

يکي ديگر از مزاياي انتشار منظم اين است که به شما امکان مي دهد آزمايش کنيد و ارزيابي کنيد که چه محتوايي با مخاطبان شما کار مي کند و چه چيزي نه. اين يک راه عالي براي برنامه ريزي استراتژيک محتواي خود به صورت ارگانيک است.

2. عکس ها و فيلم ها را با کيفيت بالا منتشر کنيد

مهم نيست که چقدر ترفندهاي جادويي در جيب خود داريد، کليد رتبه بندي بالا در نمايش هاي فالوورهاي خود ايجاد محتواي با کيفيت است. در اينجا، محتواي با کيفيت به اين معني است که نشريات نه تنها بايد مرتبط و جالب باشند، بلکه بايد چشم نواز نيز باشند. عکس ها و فيلم هاي با کيفيت بالا افراد را به شدت جذب پست هاي شما مي کند. بسياري از اوقات کاربران اينستاگرام يک عکس را لايک مي کنند، به اشتراک مي گذارند يا روي آن کامنت مي گذارند زيرا از نظر بصري جذاب است. اين براي شما مهم است زيرا به شما کمک مي کند تا با پست هاي خود درگير شويد. اين به معيار "اتصال" الگوريتم اينستاگرام کمک مي کند.

3. از IGTV بهترين استفاده را ببريد

باور کنيد يا نه، Reels و IGTV يک راه عالي براي بهبود اکانت اينستاگرام شما هستند. ايجاد درام يک راه عالي براي بازاريابي اينستاگرام است که به کسب و کارها اجازه مي دهد اطلاعات مفيد را به روشي سرگرم کننده در عرض 15 تا 30 ثانيه به اشتراک بگذارند. گستره وسيع فيلترها و فايل هاي صوتي موجود، محبوبيت اين رسانه را افزايش مي دهد. از آنجايي که درام ها يک ويژگي نسبتاً جديد هستند، اينستاگرام با ايجاد ديد خوب به سازندگان درام اطمينان مي دهد که مردم بيشتر از آن استفاده مي کنند. علاوه بر اين، يک بخش جداگانه براي درام وجود دارد که دوباره به سازندگان فرصت بيشتري براي کشف شدن توسط عموم مي دهد.

به طور مشابه، اينستاگرام مزاياي بسياري را براي کساني که IGTV توليد مي کنند فراهم مي کند. اگر چيز مهم يا جالبي براي به اشتراک گذاشتن داريد که در عرض 30 ثانيه قابل توضيح نيست، IGTV مفيدترين ابزار در اين مورد است. امکانات بي پاياني از نظر محتوا وجود دارد که مي توانيد با کمک IGTV ايجاد کنيد. به گفته کارشناسان، IGTV در ايجاد وفاداري در بين فالوورها موثر بوده است.

4. استوري ها را يکي يکي در اينستاگرام آپلود کنيد

در حالي که شما به طور مرتب عکس ها و فيلم ها را در اينستاگرام ارسال مي کنيد، همچنين بايد دائماً استوري ها را آپلود کنيد. استوري ها به عنوان راهي سريع براي دستيابي به مخاطبان شما عمل مي کنند و به آنها يادآوري مي کنند که هيچ يک از پست هاي شما را از دست ندهند و آنها را مستقيماً درگير مي کند. مي‌توانيد نظرسنجي، آزمون‌ها انجام دهيد، از مخاطبان خود بخواهيد سؤال بپرسند و کارهاي بيشتري انجام دهيد. استوري هاي اينستاگرام حساب شما را فعال مي کند تا دائما ظاهر شود، که براي ايجاد تعامل خوب است.

5. از هشتگ هاي مناسب استفاده کنيد

بهترين راه براي برآورده کردن معيار "علاقه" الگوريتم اينستاگرام به صورت ارگانيک، استفاده از هشتگ هاي مناسب، دقيق، دقيق و دقيق است. استفاده از هشتگ ها به مخاطبان شما اين امکان را مي دهد که به راحتي محتواي مورد نظر خود را پيدا کنند. اگرچه اينستاگرام به شما امکان استفاده از 30 هشتگ در هر پست را مي دهد، اما مجبور نيستيد از همه آنها استفاده کنيد. در عوض، بايد روي هشتگ‌هايي که مربوط به پست و نمايه شما هستند تحقيق کنيد و تمرکز کنيد. استفاده از تعداد زيادي هشتگ تصادفي که در واقع توضيحي درباره موضوع پست نيستند، مي‌تواند مانند هرزنامه به نظر برسد و ديد شما را کاهش دهد. بنابراين توصيه مي شود از هشتگ هاي محدود اما صحيح استفاده کنيد.

6. پست ها را در ساعات اوج بارگذاري کنيد

براي برآورده کردن مؤثر معيار «به‌موقع بودن» الگوريتم اينستاگرام، لحظه‌اي که مخاطبانتان از اينستاگرام استفاده مي‌کنند، پست کنيد. در ساعات اوج مصرف اما سوال اينجاست که چگونه مي توانيد تشخيص دهيد که فالوورهاي شما آنلاين هستند؟ براي حل اين معما نياز به تحقيق، مشاهده و تحليل رفتار مخاطبان خود داريد. در اين مورد، اگر يک حساب تجاري داريد، Instagram Insights مي تواند کمک کند. با استفاده از اين ابزار رايگان اينستاگرام، مي‌توانيد بفهميد چه کسي با پست‌هاي شما تعامل دارد، جنسيت، سن، مکان و زمان‌هايي که پست‌هاي شما بيشتر ديده مي‌شوند. بر اين اساس، مي توانيد پست هاي خود را به درستي برنامه ريزي کنيد.

7. با مخاطبان خود تعامل داشته باشيد

تعامل با مخاطب براي دستيابي به نتيجه بالا در پارامتر «اتصال» لازم است. هنگامي که مردم در مورد پست هاي شما نظر مي دهند يا براي شما پيام ارسال مي کنند، آنها را ناديده نگيريد. شما بايد به مخاطبان خود نشان دهيد که براي به دست آوردن قلب آنها اهميت مي دهيد. برخي از راه‌هايي که مي‌توانيد با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنيد، آپلود آزمون‌ها و داستان‌هاي تعاملي، نوشتن شرح‌هاي جالب، ارسال محتواي مرتبط، پاسخ دادن به سؤالات دنبال‌کنندگان و تشکر منظم از آنها براي حمايت مستمرشان است.

8. ميزبان يک دست يا مسابقه

ميزباني يک هديه يا مسابقه يک راه عالي براي دستيابي به مخاطبان هدف شما است. مي‌توانيد آگاهي از برند ايجاد کنيد، فالوورها، لايک‌ها، نظرات، اشتراک‌گذاري‌ها را پرورش دهيد و همچنين با افرادي که واقعاً به آنچه شما ارائه مي‌دهيد علاقه‌مند هستند ارتباط برقرار کنيد. جزوه يا مسابقه بر اساس معيارهاي علاقه و روابط الگوريتم اينستاگرام کار مي کند. با اين حال، قبل از ميزباني يک مسابقه، بايد به دقت برنامه ريزي کنيد که چه چيزي مي خواهيد از طريق آن به دست آوريد و بر اساس آن اعلام کنيد. جايزه بايد جذاب باشد و قوانين شما براي مشارکت بايد به گونه اي باشد که مشارکت در انتشارات شما را تحريک کند.

9. از زيرنويس هاي تعاملي استفاده کنيد

کپشن ها نقش مهمي در سرگرمي و اطلاع رساني به مخاطبان شما دارند. با استفاده از عباراتي همراه با دعوت به اقدام، مانند «تگ کردن يک دوست»، «نظر دادن در مورد ديدگاه‌هاي خود» يا «از لينک موجود در بيو بازديد کنيد»، مي‌توانيد مستقيماً از مخاطبان خود بخواهيد که آنچه لازم است را انجام دهند. اين برد مجدداً معيار لينک سازي الگوريتم اينستاگرام را حل مي کند.

اينها تنها برخي از راه‌هايي است که مي‌توانيد زنده بمانيد و الگوريتم اينستاگرام 2021 را به ارث ببريد. آنها را اعمال کنيد و خودتان شاهد تغيير باشيد!

3 دليل براي از دست دادن فالووردر اينستاگرام

1. کم بودن فعاليت و يا فعاليت بيش از حد

شما اغلب به اندازه کافي فعال نيستيد و به اندازه کافي پست منتشر نمي کنيد يا بيش از حد منتشر مي کنيد. طبق نظر سنجي هاي صورت گرفته از تعدادي از کسب و کارهاي موجود در اينستاگرام، 40? ار آنها اشاره کردند که عملکرد ضعيف تنها يکي از دلايلي است که فالورها از دنبال کردن پيج آنها خودداري مي‌کنند. در همين حال، 33 درصد مي گويند که انتشار پست هاي بيش از حد بدون محتوا جذاب و کاربردي مي تواند تأثير درستي داشته باشد.

وقتي صحبت از قرار دادن پست مي شود، بايد تعادل گذاشت پست رعايت شود. شما مي خواهيد به اندازه کافي پست منتشر کنيد تا افراد مطمئن شوند که شما تمرکز خود را روي بينندگان قرار مي دهيد. با اين حال، بايد اين نکته مهم را در نظر بگيريد که با قرار دادن بيش از حد پست هايي که مضمون خاصي نيز ندارند مخاطبان خود را خسته مي کنيد، زيرا اين پست ها هيچ جذابيتي براي مخاطبان ندارند.

در اينجا تعدادي توصيه براي شما داريم که حتما آنها را رعايت کنيد.

  • ابتدا حداقل پس از يک روز کاري در سيستم قرار دهيد.
  • دوم، پست هاي خود را دو تا سه بار در 7 روز به اشتراک بگذاريد. شما مي توانيد اين ريتم را بيشتر بر اساس واکنش بينندگان خود افزايش دهيد، اما احتمالاً نبايد آن را کاهش دهيد.

2. تبليغات فراوان در پيج

طبق نظر 39 درصد از کارآفرينان مورد بررسي در اينستاگرام، دليل بعدي که باعث از دست دادن فالوورهاي توليدکننده شما مي شود اين است که محتواي شما بيش از حد بر تبليغات متمرکز است. مطالعه ما نشان داد که 39? از کارآفرينان اينستاگرام، دومين بازده سرمايه گذاري بهينه را براي همه محصولات / شرکت هاي يک برند دارند. از طرف ديگر، اگر اين تنها سبک محتوايي است که پست مي کنيد، مي توانيد بينندگان خود را دفع کنيد. بار ديگر تعادل عبارت کليدي زير است. علاوه بر پست هايي که محصولات و/يا خدمات شما را برجسته مي کنند، بايد مطالبي را نيز ارسال کنيد که:

  • ارزش هاي برند شما را نشان مي دهد.
  • دعوت به گفتگو مي کند.
  • جامعه مي سازد.
  • يک رويکرد مفيد اضافي براي محتوا؟ مخاطب خود را بخندانيد.

مطالعات نشان مي دهد که اطلاعات سرگرم کننده براي به دست آوردن فالوور، اشتراک گذاري و تعامل در اينستاگرام بسيار موثر است.

3. استفاده از ربات

اگر فالوورهاي ربات را خريداري کرده باشيد، زماني که همه آنها ناپديد مي شوند در يک بيداري سخت قرار خواهيد گرفت. درصد بسياري از کارآفريناني که در اينستاگرام مورد بررسي قرار گرفتند، مي گويند اين سومين دليل شناخته شده براي از دست دادن فالوورهاي برندها است. وقتي سرمايه گذاري روي ربات ها براي ايجاد ظاهري از يک دنبال کننده قوي وسوسه انگيز است، اين تمرين فقط در دراز مدت به شما آسيب مي رساند. هيچگاه براي بالا بردن فالوورهاي پيج خود از ربات استفاده نکنيد زيرا هوش مصنوعي متوجه اين موضوع مي شود و در نهايت پيج شما حذف خواهد شد.

https://www.openstreetmap.org/user/ShanaVale4

https://www.tripadvisor.com/Profile/shahs688

https://www.4shared.com/u/Bxc7TfFf/ShanaVale4.html

https://www.indiegogo.com/individuals/29334932

https://www.mixcloud.com/ShanaVale4/

https://www.sbnation.com/users/ShanaVale4

https://www.liveinternet.ru/stat/shanavale4.tumblr.com/

https://www.evernote.com/shard/s473/sh/771799d5-0be5-e21e-9299-43e328e81e73/edbb1228fc04574ebdf9ae3e68d73b7f

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/91a52a16-4df8-43f9-9e16-e510e02f5270/Shah-S

https://giphy.com/channel/ShanaVale4

https://www.fanfiction.net/u/15433653/

https://seekingalpha.com/user/56575433/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/ShanaVale4

https://www.spreaker.com/user/16558437

https://justpaste.it/8uoa5

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نرم افزار سي آر ام - CRM
  • موسسه مهاجرتی
  • چيتا وي پي ان
  • چيتا وي پي ان
  • تعمير يخچال فريزر ال جي در اصفهان
  • آموزش رايگان سئو سايت
  • موسسه حقوقی
  • حفاظ پنجره
  • سايت آشپزي
  • ايفون اقساط
  • خواص گلاب برای واژن
  • امکانات سامانه پیامک
  • امکانات سامانه پیامک
  • دانلود فيلم 2021
  • کاوه خبر
  • @smin_slehi
  • سایبان کولر
  • آموزش برنامه نويسي اندرويد
  • سایبان برقی منصف
  • Chocolate Milkshake
  • مزيت تعمير پرينتر در محل
  • سئو کار حرفه اي
  • Ú©ÙˆÚ†Ú© کردن معده
  • آموزش برنامه نويسي آنلاين
  • دانلود کتاب Top Notch
  • جي پي اس ماشين
  • خرید سی Ù¾ÛŒ کالاف دیوتی موبایل
  • تيتانيوم دي اکسيد
  • تيتانيوم دي اکسيد
  • بيوگرافي صمد وليزاده
  • طراحي ويلا
  • خبرگذاري آراد
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • فروشگاه اينترنتي بانيليون
  • گات ترکي
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • https://www.weandroid.ir/
  • صنعت گستر سامان
  • لنت لاين
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • بيسکوتي Ú©ÙŠÚ©
  • فروشگاه اينترنتي خانم Ú¯Ù„
  • سئو سایت اصفهان
  • خرید زمین در سهیلیه کرج
  • فروشگاه اينترنتي تاپ فروش
  • فیلم خارجی 2022
  • دوربین مدار بسته
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • موبو ارز
  • طراحي وب سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • خرید رپورتاژ دانشگاهی
  • محصولات نانوسان
  • انگلیسی کودکان
  • انگلیسی کودکان
  • انگلیسی کودکان
  • ایمن پیشتاز
  • stories for kids free
  • Moonzia
  • آموزش نقاشی کودکانه زیبا
  • تحصیل در قبرس شمالی
  • دانلود بازی برای کامپیوتر
  • زندگی در قبرس
  • بارداری
  • زندگی در قبرس
  • کفش بلور
  • تاریخچه نایک
  • telegram smm panel
  • mermaid story for kids
  • خرید اکانت v2ray
  • خرید ابزار
  • خرید اشتراک v2rayng
  • instagram smm panel
  • استند ایستاده فلزی
  • آموزش زبان اسرائیلی
  • مشاور توسعه کسب Ùˆ کار مه ویژن
  • controlmgt.ir
  • خرید بازدید تلگرام
  • خرید بازدید تلگرام
  • تبلیغات پاپ آپ
  • آیین نامه راهنمایی Ùˆ رانندگی
  • سایت رایگان
  • نمونه سوالات آیین نامه
  • ایران سی ان
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 190
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 61
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 1
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 1432
  • بازدید سال : 7496
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 16135
  • کدهای اختصاصی