کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی مشاوره روانشناسي
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

در مسیرِ عاشقی

بازدید : 41
سه شنبه 16 دی 1399 زمان : 21:06

مشاوره روانشناسي

تمامي بيماري‌هاي جسمي ما روان تني است، امراض صعب العلاجي همچون سرطان هم به سبب نفرت و خشمي است که فرد طي ساليان متمادي زندگي خود اندوخته است، بيماري آرتروز در اثر انتقاد و خودسرزنش‌گري پديد مي آيد و بسياري امراض ديگر، اين موضوع که از طريق علمي هم به اثبات رسيده، ضرورت اهميت دادن به روان را برايمان به خوبي تشريح مي‌کند، ما با بيماري‌ها، اختلالات روزمره تنها روانمان را آزار نمي‌دهيم، بلکه جنبه‌هاي وسيعي از سلامت و زندگيمان را در مخاطره قرار مي‌دهيم.

در مشاوره‌هاي روانشناسي ذهن شما از تمامي چراها آزاد شده و به چگونه ها آشنا مي شود.

مشاور روانشناسي کيست؟

اولين و شايد مهم ترين ويژگي يک مشاور اين است که شما را نصيحت نمي کند، بلکه در هر موضوعي با تکيه بر راه حل هاي علمي که امتحان خود را پس داده اند و متدهاي روز دنيا راهنمايي هاي لازم را ارائه مي دهد، از طرفي درصدد قضاوت و پيشداوري شما نبوده و از هر فرد ديگري براي کسب مشورت امين تر مي باشد. در حقيقت نقش يک مشاور روانشناس، تشويق شما براي ديدن انتخابهاي موجود و يافتن راه حل هاي مخصوص جهت ايجاد تغييراتي مثبت در زندگيتان است، اين مشاوران مانند دوستي هستند که نه به واسطه احساسات و به صورت کورکورانه بلکه با ديد وسيع و بر پايه دانش خود، شما را گام به گام در مشکلاتتان همراهي ميکنند و نکته مهم اينکه به جاي شما تصميم نمي گيرند، بلکه تنها بهترين راه حلها را پيشنهاد داده و انتخاب نهايي را به عهده خودتان مي گذارند به قولي برايتان ماهي نمي گيرند بلکه گام به گام تا تبديل شدن به يک ماهيگير حرفه اي همراهيتان مي کنند

معرفي گروه مشاوره روانشناسي

اگر چه اغراق به نظر مي رسد ولي بايد گفت تمام جنبه هاي زندگي ما نياز به مشاوره روانشناسي دارد، زيرا همواره در پي هر مشکلي هيجانات منفي راه تصميم گيري منطقي را بر ما سد ميکند، به همين سبب هم گروه مشاوره روانشناسي آرموو در مقايسه با ساير گروه ها از حيث زير گروه پر بارتر بوده تا پاسخگوي نياز مشاوره گيرندگان در تمامي سطوح و با هر چالشي باشد، البته موفقيت مشاوران ما نياز به تلاش صادقانه و پيگيرانه شما هم دارد، روند مواجهه افراد با چالش هاي زندگي شخصي بوده و هر فردي بسته به تلاش خود در اين راه سريعتر رشد مي نمايد،

زير گروه هاي گروه مشاوره روانشناسي از قرار زير هستند:

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره کودک و نوجوان
  • مشاوره روابط زناشوئي
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره تربيتي
  • مشاوره افسردگي
  • مشاوره فردي
  • مشاوره روانشناسي تحصيلي
  • مشاوره اعتياد
  • مشاوره وسواس
  • استرس و اضطراب در مديريت بحران

اين اختلالات ما را با مجموعي از چراها مواجه مي کند، چرا در روابطم موفق نيستيم؟ چرا آرامش ندارم؟ چرا زندگي مشترکم در مخاطره قرار دارد و تاب و تحمل تنهايي را هم ندارم؟ چرا تحمل خودم را ندارم؟!!!!

??? مردم مبتلا به سندروم ويبره ي فانتوم هستند، يعني وقتي گوشي آنها روي ويبره نيست حس ويبره دارند، شماهم جزو اون ??? هستيد؟

چگونه خانواده شاد و موفقي باشيم؟

مشاوره خانواده

خانواده اجتماعي از افراد با علايق و سليقه هاي گوناگون است، تا به حال به اين موضوع دقت کرده ايد که افراد بيشترين چالش را با خانواده خود دارند، اين امر به سبب اجباري بودن تشکل خانواده است، زيرا ما در انتخاب و نحوه رفتار با دوستان خود، قدرت انتخاب داشته و در نهايت مي توانيم قيد رابطه دوستانه مان را بزنيم، ولي خانواده به سبب پيوندهاي عاطفي و خوني ميان افراد از اين قاعده مستثني است و هر چالشي در آن علاوه بر تاثير مستقيم بر اعضا، راه برون رفت مشخصي هم ندارد. داشتن خانواده اي شاد و موفق کعبه آمال تمامي افراد است، راه برآوردن اين خواسته و رفع تعارض ميان اعضاي خانواده در مشاوره هاي روانشناسي گره گشايي مي گردد. در حقيقت در اين نوع مشاوره‌ها آموزش هاي لازم جهت پذيرش اعضاي خانواده نسبت به يکديگر گام به گام ارائه مي گردد و چگونگي تعامل صحيح آنها با يکديگر آموزش داده مي شود، اعضاي خانواده مي آموزند که به دور از هر گونه کنترلي همديگر را هماهنگونه که هستند پذيرا بوده و تلاش براي تغيير يکديگر را کنار بگذارند، در چنين محيطي انرژي هر فرد تنها به خود معطوف گشته و چنين خانواده اي پله‌هاي ترقي را با سرعت بيشتري مي پيمايد، زيرا اعضا آن به اين درک رسيده اند که اگر مي‌خواهند دنيا را تغيير دهند، اول بايد خودشان را عوض کنند.

چگونه با کودکم رفتار کنم، چطور فرزند نوجوانم را درک کنم؟

مشاوره کودک و نوجوان

چگونگي رفتار با کودکان و نوجوانان خود شاخه اي از علم روانشناسي است، ايجاد چنين شاخه اي به سبب اهميت بسيار فراوان دوران کودکي در ايجاد شخصيت انسان است، جالب است بدانيد ريشه تمامي مشکلات افراد در سن کودکي رقم خورده و رفع آن کاري غير ممکن به نظر مي رسد، افراد با آموزش ها و کسب تجربه در حقيقت راه مواجهه با آسيب هاي دوران کودکي را مي آموزند، ولي اين زخم ها هميشه جاي خود را در روان فرد باقي ميگذارند، نحوه صحيح رفتار با نوجوان هم براي جلوگيري از آسيب هاي احتمالي نقشي حياتي دارد، در حقيقت در اين سن فرد به سبب بلوغ با بحران هاي هويتي بسياري مواجه مي گردد، کما اينکه تغييرات ظاهري در بدن و چهره فرد پديدار گشته که برخي از نوجوانان تاب تحمل اين تغييرات را هم ندارند، برخي بر اين باورند صرف برآوردن نيازهاي مالي فرزندان براي رشد آنها کافيست و حتي با همين استدلال هم بچه دار مي شوند ، همين نوع نگاه باعث ايجاد جامعه اي بيمار مي شود، کودک بيش از هر چيز نيازمند توجه و پاسخ صحيح به نيازهايش است، مطمنا برآوردن هر نيازي براي کودک ميسر نيست

اما آيا مي دانيد واکنش صحيح به خواست هاي غير معقولشان چيست؟ مي دانيد نوجواني بحراني ترين سن براي هر فردي است، آيا قادر به همراهي صحيح فرزندتان براي عبور از اين فصل بحراني زندگيشان هستيد؟ اگر متوجه شويد فرزندان در نوجواني در دام اعتياد افتاده يا اسير رفتارهاي نابهنجار گشته، چطور با او رفتار مي نمائيد؟ شيوه رفتار صحيح با کودکان ونوجوانان و پاسخ به تمامي سئوال هاي احتمالي پيرامون آنها در اين شاخه روانشناسي جاي دارد.

چگونه يک رابطه زناشوئي از جنس عالي داشته باشم؟

مشاوره روابط زناشوئي

رابطه زناشوئي در صورت خوب بودن ?? درصد و در صورت بد بودن ?? درصد در زندگي مرد و زن تاثير گذار خواهد بود!!! به نظر ميرسد هيچ کلامي بهتر از اين آمار نشانگر اهميت اين رابطه نيست، دانش روانشناسي در اين موارد دست به کار مي شود تا پرده باورهاي نادرست را از چشمان زوجين کنار زده و آنها را با واقعيت هاي اين رابطه آشنا سازد، بسياري اين رابطه را بد مي دانند، برخي بر اين باورند که اين امر يک موضوع يک طرفه است و برخي هم به چشم انجام وظيفه به آن نگاه مي کنند، هستند زناني هم که پرده حيا آنها را از ابراز نيازهاي طبيعيشان باز مي دارد، تمامي اين مسائل در مشاوره هاي روانشناسي به خوبي گره گشايي مي گردد، موضوعي که غالبا در اين نوع مشاورها موجب حيرت طرفين مي گردد اطلاع از نيازهاي واقعي طرف مقابلشان است، زيرا پرده هاي حائل ميان آنها حتي مانع گرديده تا بتوانند شباهت ها و فانتزي هاي بيشمار ميانشان را شناسائي نمايند، مشاوره هاي زناشوئي ابداع گرديده تا زوجين به آشتي در رابط جنسي خود دست يابند و بتوانند زندگي مشترکشان را نجات دهند.


چگونه بحران ها را در روان خود مديريت کنيم؟

مشاوره استرس و اضطراب در مديريت بحران

اين سوالي است که در مواجهه با هر بحراني ذهن ما را به خود مشغول مي نمايد، چگونه بحران را مديريت کنيم ؟ حتما تاکنون با واحدهايي خاص در کشورها با عنوان مديريت بحران آشنا شده ايد، وجود اين چنين تشکل هايي نشانگر آن است که مديريت بحران مقوله اي تخصصي است تا جايي که نياز به ايجاد واحدي خاص دارد، در زندگي ما هم همينگونه است در مواقع بحراني سيستم بدن ما به واکنش هاي طبيعي خود پاسخ مي دهد، «ترس» اولين و مرگبارترين واکنشي است که با آن در حال دسته و پنچه نرم کردن خواهيم بود، اين جنگ نابرابر با پديدار شدن اختلالاتي چون اضطراب و استرس نه تنها روان شما بلکه جسمتان را هم تحت شعاع قرار مي دهد، بهترين مثال و شايد دست به نقد ترين آنها بحران همه گير کروناست که هر روزه افراد بسياري را با انواع اسپاسم هاي جسماني و اختلالات شديد جسمي و رواني راهي بيمارستان کرده و زندگيشان را فلج مي نمايد، در حالي که نود درصد افراد تنها به سبب اضطراب بيش از اندازه به علائم جسماني دچار شده اند يا اضطراب تا حدي در وجودشان رخنه کرده که علائم کرونا را برايشان تداعي مي نمايد، مشاوره هاي مديريت بحران در چنين مواردي هر لحظه و هر کجا با شماست تا به روند عادي و روزمره زندگيتان بازگرديد، در اين مشاوره ها شما خواهيد آموخت چگونه ذهنتان را از مسائل نگران کننده پيرامونتان رها سازيد.

چطور ازدواج موفقي داشته باشم؟

مشاوره ازدواج

وقتي بحث ازدواج پيش مياد بايد مَثل «بحث يه عمر زندگيه شوخي که نيست» را با طلا نوشت و هر لحظه به خود گوشزد کرد، از نظر روانشناسي قبل از ازدواج بايد چشمتان را روي همه مسائل باز کنيد و پس از ازدواج هم چشمتان را ببند، متاسفانه بسياري در شرايطي تصميم به ازدواج گرفته اند که حتي درک درستي از شخصيت خود نداشته اند، در حالي که لازمه داشتن ازدواجي موفق در وهله اول خودشناسي است، اينکه چه ميزان يکديگر را شناخته و به چه ميزان زمان براي شناخت يکديگر نياز داريد؟ در زمان ازدواج در خصوص چه مسائلي صحبت کنيد؟ حتي اينکه چه ميزان سنخيت از نظر فرهنگي، سني، مالي و تحصيلي نياز است تا بعدها دردسرساز نگردد، همگي مسائلي است که در مشاوره هاي روانشناسي ازدواج به آن پرداخته مي شود.

evey_s10.png

چطور فرزندم را درست تربيت کنم؟

مشاوره تربيتي

آنچه در تربيت کودک در وهله اول به چشم مي خورد ناهماهنگي والدين در تربيت است، به عنوان مثال يکي از والدين به شدت سهل گير بوده و ديگري به شدت سختگير، اين تعارض در تربيت در مقابل فرزندان هم نمود مي يابد و به طبع کودکان به سمت والدي که کمتر سختگيري را داشته مي روند، برخي در تربيت فرزند خود عکس آنچه براي خودشان در کودکي رخ داده رفتار ميکنند، تمام نيازهاي کودک را بدون چون و چرا اجابت مي کنند و نتيجه آن کودکي مي شود که در ميان همسالان خود و اجتماع جايي ندارد، مواردي چون با ثبات و هماهنگ رفتار کردن با کودک، داشتن رابطه سالم و الگوي مناسب بودن براي کودک بودن، نحوه رفتار صحيح در برابر شکست ها و موفقيت هاي کودک و بسياري از مسائل ديگر در مشاوره هاي روانشناسي گره گشايي مي گردد.

چطور افسردگي را از خود دور کنيم؟

مشاوره افسردگي

براي بيماران درگير افسردگي موفقيت، جايگاه اجتماعي وشهرت، زيبايي و ثروت و هر چيزي که به ذهنتان برسد بي معني است، در اين بحران هيچ دليلي براي شادي و هيچ هدفي براي ادامه زندگي پاسخگو نيست، براي برخي افسردگي از کمالگرايي شروع مي شود، برخي ديگر از شرايط و محدوديت ها و دسته اي هم از تلاش هاي بي سرانجام به دام افسردگي گرفتار مي شوند، ولي در هر صورت درد تمام افراد با هر علتي يکي است هيچ چيزي در زندگي اين افراد معني و مفهوم ندارد و تنها کسي که مي تواند به فرد افسرده کمک کند خود اوست، صد البته راه هاي مواجهه با اين بحران براي بيمار نا مشخص است، اينجاست که حضور مشاور ميتواند ابر سياه افسردگي را از زندگي فرد کنار زده و به اون اجازه ديدن روي واقعي زندگي را دهد، زيرا اشخاص افسرده به طرز بيمارگونه اي منفي نگرهستند و در ديدن ضعف ها و مشکلات خود بيش از حد اغراق مي نمايند.

هزينه مشاوره تلفني روانشناسي

با توجه به دامنه وسيع مسائل روانشناسي و زير شاخه هاي گسترده مشاوره روانشناسي آرموو، هزينه اين مشاوره ها از دقيقه اي …. تومان تا …. تومان متغير است، البته بايد به تفاضل قيمت قابل ملاحظه مشاوره هاي حضوري روانشناسي با مشاوره هاي تلفني هم اشاره کنيم که گذشته از اينکه بايد زمان طولاني تا نوبت تعيين شده صبوري پيشه نمائيد، بسته به نام و آوازه مشاور مي تواند هزينه هاي سرسام آوري براي مشاوره گيرنده دربر داشته باشد تا جايي که بسياري از ترس اين هزينه هاي کمر شکن قيد مشاوره و مشورت با روانشناس را مي زنند.

چطور مي توانم آينده اي درخشان براي خود رقم بزنم؟

مشاوره فردي

خواندن اين جمله ممکن است براي برخي تلخ باشد ولي حقيقت اين است که «تمام انسانها در طول سفر زندگي خود تنها هستند»، هر چند بسياري در تلاش براي فرار از اين حقيقت به ديگران پناه مي برند ولي باز هم فرقي نمي کند، در بطن رابطه اي عاشقانه، در صورت تولد در خانواده اي گرم و موفق، در صورت داشتن دوستاني ناب وصميمي در هر جائي که تصور کنيد ما تنهائيم اين تنهائي ضرورت شناخت خود، استعدادها و توانايي هايمان، يافتن مسير رشد شخصيتي را برايمان هموار مي سازد، اگر مسير رشد و خودشناسي را طي کنيد ديري نمي پايد که با اين تنهائي انس گرفته و تمرين کردن تنهائي برايتان نه تنها دلچسب مي گردد بلکه به نقطه عطف زندگيتان مي رسيد، آيا تابحال افرادي را ديده ايد که در نظر شما تنها هستند ولي در کار، درس، مسائل مالي خود رشد خوبي داشته اند، مشاوره فردي روانشناسي کمکي موثر است تا شما بتوانيد توانايي هاي خود را در ايجاد و نگه داشتن روابط، مقابله با مشکلات، يافتن استعداهاي خود و بسياري مسائل ديگر به کار ببنديد.

چطور به موفقيت درسي و تحصيلي برسم؟

مشاوره تحصيلي

مقوله يادگيري براي بسياري از ما تجربه دلچسب و گوارايي نبوده، ذهن ما به دنبال فرار از يادگيري تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا سرانجام از پاي کتاب و دفتر به سويي برود که کمترين انرژي و بيشترين لذت نصيبش گردد، اين مقابله نابرابر که اغلب با پيروزي ذهن همراه ميگردد براي مشاوران تحصيلي خود چالشي اساسي به وجود آورده، چگونه مي توان مقوله يادگيري را براي دانش آموزان جذاب نمود و از وزن خستگي دانش آموز کاسته و انرژي وي را به سمت يادگيري هدايت کرد، در مشاوره هاي تحصيلي مباحث خسته کننده درسي به گونه اي جذاب و البته بسيار قابل درک براي دانش آموز تشريح مي گردد و رسيدن به موفقيت را براي با ايجاد بازي ذهني براي او فراهم مي آورد، در حقيقت مشاوران تحصيلي قادرند عطش يادگيري را که به صورت بالقوه در ذهن دانش آموز جاي دارد به صورت بالفعل در آورند.

چطور مي توانم از شر اعتياد خلاص شوم؟

مشاوره اعتياد

اگر نگوئيم تمامي افراد گرفتار در دام اعتياد ولي به جرات مي توان گفت ?? درصد معتادان مي خواهند ترک کنند آن هم واقعي، ممکن است بگوئيد خواستن يعني توانستن ولي در اعتياد هستند افرادي که واقعا مي خواهند، خسته شده اند و به اصطلاح کم آورده اند ولي راهو رسم دوري از مواد براي هميشه را نمي دانند، برخي تصورشان از ترک تنها رفتن به کمپ و ديدن تبليغات هميشگي تلوزيوني است که ترک را پديده اي ساده و راحت مانند آب خوردن نشان مي دهد، اگر چه ترک جسمي در مقايسه با ترک رواني ساده است، ولي شخص معتاد نياز به راهنمائي هاي مشاور دارد تا براي دوران بعد از ترک زره آهنين به تن کرده و بتواند با چالش ها و وسوسه هاي هر روزه مصرف مقابله کند، از رفتارهاي نابهنجار زمان مصرف دوري کند، بتواند به اجتماع بازگردد، وجهه اجتماعي خود را نزد دوستان، خانواده ، همسر و فرزندان خود احيا کند و نشان دهد با آن آدم سابق تفاوت هاي اساسي کرده است، در حقيقت آنچه در اين مشاوره ها انجام مي پذيرد تمرين يک روز و يک لحظه زندگي پاک است، شايد بايد اينگونه گفت در دوران بهبودي فرد به کمک مشاور خود تمرين مي کند فقط براي امروز و اين لحظه پاک بماند و پاک زندگي کند.

چطور مي توان يک روز بي وسواس زندگي کرد؟

مشاوره وسواس

موضوعي که درمورد وسواس براي افراد وسواسي به تدريج رخ ميدهد تنها شدن است، مطمنا هيچکس دلش نمي خواد در کنار فردي قرار گيرد که دائما دغدغه تميز کردن داشته و تمام هوش و حواسش در پي تميزي افراطي است. البته گذشته از اطرافيان، فرد وسواسي بيشتر ازديگران آزار ديده و به ناچار در لاک تنهايي خود فرو مي رود، ممکن است براي مدتي اين رفتارهاي افراطي برايش دلچسب باشد، ولي به تدريج دستو پا گير شده و بيماري هاي جسمي هم از راه رسيده و زندگي فرد در عمل فلج مي گردد، تمام چيزي که در وسواس رخ ميدهد از ذهن فرد آغاز ميشود تصور اينکه چيزي کثيف، نجست يا تميز است، خوشبختانه مشاوره روانشناسي از قديم الايام در زمينه افراد وسواسي مرسوم بوده و شمار افرادي که از اين نوع مشاوره ها جواب گرفته اند باعث شده اعتماد به مشاوره در اين شاخه هر روز بيشتر گردد، آنچه در نهايت در مشاوره وسواس صورت مي پذيرد بازگشت فرد وسواسي به زندگي عادي است تا بتواند بدور از هر فکر مزاحمي زندگي عادي داشته باشد.

ماموريت آرموو در مشاوره روانشناسي

در نهايت بايد گفت اگر به راه هاي گوناگوني متوسل شده ايد تا بتوانيد بحران هاي ناشي از روابط و دوران کودکيتان را پشت سر بگذاريد، اگر در دامان خانواده اي ناکارآمد رشد کرده ايد، حتي اگر ضربه هاي عاطفي سختي را تجربه کرده ايد و بارها احساس پوچي و خلا و طعم سردي را در روابط خودتان احساس کرده ايد، اگر به دامان همسر، دوست و حتي فرزند خود چنگ زده ايد تا حال خوب را تجربه کنيد ولي باز هم هيچ نتيجه اي نگرفته ايد و زندگي برايتان تنها معني زنده بودن گرفته است به کمک مشاوران روانشناسي ميتوانيد تمرين کنيد و به مرور بياموزيد که زندگي کنيد و از زندگيتان لذت ببريد.

کلام آخر مشاوره تلفني آرموو اين است، مهم نيست تا چه اندازه آشفته ايد و گذشته تان مايوس کننده باشد با کسب مشورت از مشاوران گروه مشاوره روانشناسي آرموو مي توانيد اميد به زندگي تازه را در خود به وجود آوريد .

راه هاي تماس با مشاوران روانشناسي آرموو در زير مشخص گرديده، يادتان نرود براي رهايي ازهر مشکلي بسيار مهم است تا هر مقدار که مي توانيد حرف بزنيد، منتظر تماستان هستيم:

مشاوره روانشناسي 021-45298

دانلود اپليکيشن

منبع: https://www.armoo.co/psychology-advice/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نرم افزار سي آر ام - CRM
  • موسسه مهاجرتی
  • چيتا وي پي ان
  • چيتا وي پي ان
  • تعمير يخچال فريزر ال جي در اصفهان
  • آموزش رايگان سئو سايت
  • موسسه حقوقی
  • حفاظ پنجره
  • سايت آشپزي
  • ايفون اقساط
  • خواص گلاب برای واژن
  • امکانات سامانه پیامک
  • امکانات سامانه پیامک
  • دانلود فيلم 2021
  • کاوه خبر
  • @smin_slehi
  • سایبان کولر
  • آموزش برنامه نويسي اندرويد
  • سایبان برقی منصف
  • Chocolate Milkshake
  • مزيت تعمير پرينتر در محل
  • سئو کار حرفه اي
  • Ú©ÙˆÚ†Ú© کردن معده
  • آموزش برنامه نويسي آنلاين
  • دانلود کتاب Top Notch
  • جي پي اس ماشين
  • خرید سی Ù¾ÛŒ کالاف دیوتی موبایل
  • تيتانيوم دي اکسيد
  • تيتانيوم دي اکسيد
  • بيوگرافي صمد وليزاده
  • طراحي ويلا
  • خبرگذاري آراد
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • فروشگاه اينترنتي بانيليون
  • گات ترکي
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • https://www.weandroid.ir/
  • صنعت گستر سامان
  • لنت لاين
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • بيسکوتي Ú©ÙŠÚ©
  • فروشگاه اينترنتي خانم Ú¯Ù„
  • سئو سایت اصفهان
  • خرید زمین در سهیلیه کرج
  • فروشگاه اينترنتي تاپ فروش
  • فیلم خارجی 2022
  • دوربین مدار بسته
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • موبو ارز
  • طراحي وب سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • خرید رپورتاژ دانشگاهی
  • محصولات نانوسان
  • انگلیسی کودکان
  • انگلیسی کودکان
  • انگلیسی کودکان
  • ایمن پیشتاز
  • stories for kids free
  • Moonzia
  • آموزش نقاشی کودکانه زیبا
  • تحصیل در قبرس شمالی
  • دانلود بازی برای کامپیوتر
  • زندگی در قبرس
  • بارداری
  • زندگی در قبرس
  • کفش بلور
  • تاریخچه نایک
  • telegram smm panel
  • mermaid story for kids
  • خرید اکانت v2ray
  • خرید ابزار
  • خرید اشتراک v2rayng
  • instagram smm panel
  • استند ایستاده فلزی
  • آموزش زبان اسرائیلی
  • مشاور توسعه کسب Ùˆ کار مه ویژن
  • controlmgt.ir
  • خرید بازدید تلگرام
  • خرید بازدید تلگرام
  • تبلیغات پاپ آپ
  • آیین نامه راهنمایی Ùˆ رانندگی
  • سایت رایگان
  • نمونه سوالات آیین نامه
  • ایران سی ان
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 190
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 46
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 58
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 1
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 1378
  • بازدید سال : 7442
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 16081
  • کدهای اختصاصی