کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

در مسیرِ عاشقی

بازدید : 47
يکشنبه 27 تير 1400 زمان : 9:21

دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن


شرکت هايک ويژن به عنوان يک توليد کننده نظارت تصويري، مدت هاست محصولات مجهز به ويژگي هاي ابتکاري جديده حال يک تکنولوژي جديد به بازار معرفي کرده و با عنوان دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن ميباشه. با اين تکنولوژي مشکل دوربين هاي مداربسته برطرف شد و دوربين ها توانستند براي شب هم کارايي لازم را داشته باشند.


دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن چيست؟

دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن، قابليت نظارت در تاريکي را افزايش ميده و پوشش شب را براي ثبت تصاوير رنگي زنده بالا مي برد. دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن با داشتن ويژگي ديد در شب رنگي در محيط هاي کم نور، تصاوير رنگي را ارائه بده.

دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن، تصاوير رنگي در حالت ديد در شب را ثبت ميکنه. در واقع با اين دوربين همه چيز واقعي تر از آنچه که تصور ميکنه ديده ميشه . اين دوربين ها ديد واضحي را در شب ارائه ميده

هايک ويژن بزرگترين مرجع فروش دوربين مداربسته در کشور

تکنولوژي ColorVU چيست؟


تکنولوژي ColorVU يا ديد در شب رنگي، در دوربين هاي مداربسته داراي قابليت اين ميباشه که ميتونه جزئيات را در نور کم ثبت کنند. همانطور که ميدونيم تاريکي پوششي مناسب را براي ارتکاب جرم فراهم ميکنه. تکنولوژي ColorVU در دوربين هاي مداربسته توانسته اين مشکل را حل کنه.

توانايي قدرتمند دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن در ضبط جزئيات در محيط هايي با نور کم از دو ويژگي خاص در فناوري هاي سخت افزاري به وجود مياد. اين ويژگي ها شامل لنزهاي پيشرفته و سنسورهاي حساسيت بالا و کارآمد ميباشه.

برخلاف لنزهاي معمولي، لنزهاي دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن به يک ديافراگم فوق العاده مجهز F1.0 هستند و همين باعث ميشه تا نور بيشتري وارد لنز بشه و روشنايي در هنگام تصويربرداري و فيلمبرداري افزايش يابد.


لنزهاي دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن همچنين داراي پوشش ضد انعکاس (آنتي رفلکس) پهن باند (BBAR) و شيشه نوري با پراکندگي فوق العاده کم (ED) براي کاهش شدت نور و افزايش وضوح و رنگ تصوير ميباشه.

اين فناوري ها به طور موثري توانسته اند مشکل از بين رفتن اطلاعات مهم توسط شدت نور برطرف کنند. حساسيت بالاي دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن براي برنامه هاي نظارتي طراحي شدهه.که حتي در محيط هاي کم نور نيز به تصاوير رنگي با وضوح بالا نياز داره.

هم چنين در اين تکنولوژي

سنسورهاي دوربين هايColorVU هايک ويژن يک بازده تبديل فتوولتائيک فوق العاده اي را نشان ميده آنها از يک فناوري پيشرفته حسگر استفاده ميکنه. اين ساختار که از تعدادي چراغ تشکيل شده توانسته استفاده از نور را بسيار بهبود ببخشد.

اگر قصد خريد دوربين مداربسته را داريد به اين نکته توجه کنيد که برندهاي مختلف با قيمت هاي متفاوت و قابليت هاي مشخصي از دوربين مداربسته در بازار ايران وجود دارد. بهترين قيمت دوربين مدار بسته را مي توانيد در وبسايت شرکت مهر تجارت نمايندگي رسمي برند هاي تي وي تي و هايک ويژن مشاهده کنيد و از خدمات فني پس از فروش اين شرکت نيز بهره مند شويد.

آزمايشات نشان ميده که دوربين هاي ColorVU هايک ويژن به طور مداوم تصاوير واضحي را در پايين ترين سطح نور ارائه ميده در همان زمان، الگوريتم ?D DNR خود سازگار با ISP، کيفيت تصويربرداري بالا را تضمين ميکنه.


علاوه بر اين، شرايط نوري شديد در فرايند طراحي دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن مورد توجه قرار ميگيره. دوربين هاي ColorVU به نور مکمل گرم مجهز مي باشند، بنابراين در صورتي که منبع نوري وجود ندارد، حتي نور ستارگان يا چراغ هاي خياباني ميتونه تصويربرداري رنگي خاصي را تضمين کنند.

اين ويژگي نورپردازي مطابق با محيط زيست، داشتن قابليت نور گرم هرگونه تغيير رنگ شديد در اشياء در معرض نور را کاهش ميده.در نهايت، دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن ميتونه تصاوير ويدئويي رنگي روشن و واضح را به صورت ??/? (هفت روز هفته و ?? ساعت شبانه روز) و در شرايط نور کم ارائه ميده.

ادامه:

آنها تصاوير رنگي واضحي را در بسياري از سناريوهاي کاربردي، مانند مکان هاي عمومي بدون روشنايي، امنيت شبانه در پارک هاي صنعتي، تقاطع هاي ترافيکي در محيط هاي کم نور و بسياري ديگر که ارائه اطلاعات واضح و دقيق در آنها خيلي مهم ميباشه ارائه ميده.

به عنوان مثال، به طور کلي، اطلاعات پلاک خودروي مظنون در تحقيقات سوانح رانندگي بسيار مهمه. با اين حال، هنگامي که وسيله نقليه داراي مجوز نيست يا پلاک خودرو به طور عمدي پنهان ميشه ، وسيله نقليه فقط با ويژگي هاي آن مانند مارک، مدل و به ويژه رنگ آن قابل بررسي و مورد پيگيري قرار مي گيرد.

بنابراين، اگرچه شرايط نور محيط اطراف ضعيف باشه يا حتي کاملا تاريک باشد، دوربين هاي ColorVU هايک ويژن قادر خواهند بود که اطلاعات رنگي ارزشمند را ضبط کنند.هايک ويژن از فناوري ColorVU در سري هاي Turbo HD 5.0 و Easy IP 4.0 استفاده ميکنه.

دوربين هاي مداربسته ColorVU هايک ويژن به صورت آنالوگ براي کابل کواکسيال و به صورت تحت شبکه IP براي استفاده از کابل cat5 / 6 مورد استفاده قرار ميگيره.

براي توليد تصاوير به صورت رنگي و در هر شرايط نوري، دوربين ها داراي LED هاي نور سفيد داخلي هستند و در شرايط عادي روشنايي خيابان، تصاوير رنگي دريافت ميکنه و نور سفيد داخلي به طور پيش فرض خاموش ميشه .

مزايايي دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن شامل موارد زير ميباشه:

فيلم تمام رنگي
اطلاعات رنگي واقعي
ارائه دقيق رنگ
عملکرد عالي در محيط هاي کم نور
ارائه جزئيات بيشتر
در اين دوربين ها، اطلاعات رنگ و جزئيات به وضوح در مقايسه با تصويربرداري سياه و سفيد ثبت ميشه . همينطور سيگنال هاي بصري بهتري شامل موارد زير ميباشه :
روشنايي متعادل
ديافراگم فوق العاده F1.0 و سنسور پيشرفته ارائه واقعي تصوير را تضمين مي کنند
مقايسه عملکرد شبانه
دوربينColorVU هايک ويژن در مقابل دوربين معمولي

در مواردي که حوادث يا تصادفات اتفاق مي افتد نظارتي بي نظير را ايجاد مي کنه و مناطق را براي کاهش خطر و بهبود ايمني مستاجران و بازديد کنندگان روشن نگه ميداره.

تصويربرداري با کيفيت بهتر موجب شناسايي افراد مشکوک ميشه و محيط امن تري را براي ساکنان فراهم ميکنه.

تفاوت دوربين هاي ديد در شب رنگي با دوربين هاي عادي هايک ويژن

تفاوت دوربين هاي ديد در شب رنگي با دوربين هاي عادي هايک ويژن
دوربينهاي عادي هايک ويژن در هنگام شب داراي مشکل هستند و نمي توانند محيط اطراف خود را در شب به واضحي در روز نشان دهند.

در دوربين هاي عادي که مجهز به نور مادون قرمز هستند و براي نظارت بر شب مورد استفاده قرار مي گيرند، افراد، وسايل نقليه يا ساير اشياي ديگر به صورت مبهم به نظر مي رسند و تصاوير اين دوربين ها با پس زمينه ترکيب شده و بنابراين تشخيص جزئيات بسيار دشوار خواهد بود.

دوربين هاي معمولي به دليل ارائه تصاوير سياه و سفيد و با کيفيت معمولي و بعضي اوقات پايين، جزئيات در آن معلوم نيست. اما با دوربين ديد در شب رنگي هايک ويژن، تجزيه و تحليل داده ها آسانتر شده و ضبط تصاوير در تاريکي شب به صورت تمام رنگي انجام ميشه .

چون فيلم ها و تصاوير کاملا رنگي هستند و روشنايي متعادلي را ارائه ميده. لنزهاي دوربين هاي ديد در شب به ديافراگم F1.0 مجهز هستند و روشنايي تصويربرداري را افزايش ميده

نکاتي درباره دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن

با دوربين هاي مداربسته ديد در شب شما ميتونيد محيط اطراف خود را حتي در زماني که بيرون تاريکه.ببينيد. دوربين هاي مداربسته ديد در شب ميتونه محيط هاي کم نور يا کاملا تاريک را (بدون به خطر انداختن کيفيت تصوير) کنترل کنند.

دوربين هاي مداربسته ديد در شب تصاوير سياه و سفيد را در شب توليد مي کنه و در طول روز تصاوير رنگي را ضبط ميکنه. تصاوير سياه و سفيد در شب به راحتي قابل تشخيص هستند و تصاوير اين دوربين ها از تصاوير با کيفيت پايين گرفته شده با دوربين هاي ديگر کمتر رنگي هستند.

دوربين مداربسته ديد در شب رنگي

دوربين مداربسته ديد در شب رنگي هايک ويژن از آنجا که روشنايي روز کيفيت تصاوير را کاهش ميده، دوربين هاي مداربسته ديد در شب به منظور کاهش نويز و افزايش کيفيت تصوير، صحنه هاي شب را به صورت سياه و سفيد ضبط ميکنه.

هنگامي که فيلتر برش IR از دوربين مداربسته برداشته ميشه ، موجب حساسيت بيشتر سنسور تصويري به طول موج هاي نزديک IR ميشه ، بنابراين اين امکان را براي حساسيت نور دوربين ها براي رسيدن به سطوح بسيار پايين ممکن ميسازه.

براي دوربين مداربسته ديد در شب بايد به نکات زير توجه کنيد

رزولوشن دوربين مداربسته : براي دوربين مداربسته ديد در شب بايد به رزولوشن دوربين توجه کرد. اگر دوربين رزولوشن مناسبي داشته باشه و بتواند تصاوير با کيفيت را ثبت کند، مسلماً ديد در شب مناسب خواهد بود.


محدوده ديد در شب : محدوده ديد در شب براي دوربين بسيار مهم ميباشه. زيرا اين ميزان به شما نشان ميده که دوربين در شب تصاوير را تا چند متري به شما نشان مي بده.


زاويه ديد دوربين : زاويه دوربين مداربسته نيز از نکات ديگر دوربين ها ميباشه. زاويه ديد بالا به شما کمک ميکنه تا محدوده گسترده اي را مشاهده کنيد.

برد ديد در شب دوربين مداربسته چه قدر است؟

اصطلاح IR Range به معني برد نور IR است. در دوربين مداربسته از نور مادون قرمز IR براي تصويربرداري در شب استفاده مي شود. اين نور توسط ال اي دي هاي IR نصب شده در دوربين تامين مي شود. اين نور در مدل هاي مختلف دوربين مداربسته داراي برد تابش متفاوتي است. به همين دليل برد ديد در شب دوربين مداربسته در مدل هاي مختلف، متفاوت است.

ديد در شب مادون يا IR قرمز يعني چه؟

روند تشکيل تصوير در دوربين مداربسته به صورت کلي اين است که دوربين نوري را که از روي اجسام مختلف در محيط منعکس شده، دريافت مي کند. بنابراين با استفاده از نور منعکس شده تصوير مي سازد. اين روند کاملا مشابه کارکرد چشم انسان است.

همه ما با اين عملکرد آشنا هستيم و به خوبي مي دانيم که وقتي نوري در محيط وجود نداشته باشد تصويري هم نداريم. راه حل رفع اين مشکل بسيار ساده است، کافيست در محيط هاي تاريک چراغي روشن کنيم تا محيط روشن شود و بعد تصويري از محيط داشته باشيم.

اما مشکل اينجاست که به دلايل امنيتي، روشن کردن محيط با نور سفيد راه حل خوبي نيست. براي رفع اين مشکل به جاي نور مرئي از نور مادون قرمز براي روشن کردن محيط استفاده مي شود. اين نور هر دو مشکل ما را برطرف مي کند. از طرفي نور مادون قرمز هم مانند نور مرئي مي تواند به تشکيل تصوير کمک کند. از طرف ديگر اين نور براي انسان مرئي نيست (پس ما محيط را همچنان تاريک مي بينيم).

ساختار چراغ هاي مادون قرمز تا حد زيادي مشابه چراغ هاي معمولي است. با اين تفاوت که نور توليدي آنها از طيف فرکانسي ديگري است.

برد ديد در شب دوربين مداربسته به چه عواملي وابسته است؟

فاصله اي که دوربين ديد در شب مي تواند اشيا را در تاريکي شب به خوبي تشخيص دهد؛ به دو عامل زير بستگي دارد:

1.اقدرت نوري LEDهاي مادون قرمز :

طبيعتا هرچه LEDهاي مادون قرمز روي دوربين قوي تر باشند نور بيشتري توليد مي کنند و محيط را بيشتر روشن مي کنند و برد ديد دوربين در شب افزايش مي يابد.

همچنين اگر نياز به دريافت خدمات فني نصب دوربين مداربسته داريد مي توانيد با کارشناسان شرکت مهر تجارت تماس بگيريد تا در اسرع وقت به شما مشاوره هاي دقيق در خصوص نحوه نصب دوربين مداربسته در محل هاي مختلف را توضيح دهند.

2. ميزان حساسيت چيپ تصوير به نور IR :

از طرف ديگر هرچه چيپ تصوير دوربين به نور IR حساس‌تر باشد، به نور کمتري براي توليد تصوير نياز دارد. پس افزايش حساسيت چيپ تصوير به نور IR هم مي‌تواند برد ديد در شب دوربين را افزايش دهد.

حداقل نور مورد نياز دوربين مداربسته ديد در شب

حداقل ميزان نور مورد نياز دوربين مدار بسته ديد در شب جهت تصويربرداري در دوربينهاي مختلف متفاوت است. اگر قصد مشاهده يک محيط کاملا تاريک را داريد بايد دوربيني انتخاب کنيد که حداقل نور مادون قرمز را نياز داشته باشد.

خوشبختانه بهترين برندهاي دوربين مداربسته مثل هايک ويژن، دوربين هايي با حساسيت به نور متفاوتي را توليد کرده است. بنابراين مي توانيد با توجه به نيازتان دوربينتان را انتخاب کنيد.

برد ديد در شب دوربين هاي مداربسته هايک ويژن چقدر است؟

با توجه به ساده بودن ساختار ديد در شب IR امروزه تقريبا تمام دوربين هاي هايک ويژن مجهز به اين قابليت هستند. هايک ويژن دوربين هايي با ديد در شب از 10 متر تا 500 متر توليد مي کند. بسته به نوع کاربري، شما مي توانيد دوربيني با مشخصات مناسب را انتخاب کنيد.

مزاياي دوربين مدار بسته IR

  • هزينه کم: از آنجايي که هزينه توليد دوربين ديد در شب بالا نيست، اکثر دوربينهاي مداربسته داراي قابليت IR هستند.
  • امکان نظارت محيط هاي تاريک: دوربينهاي IR به نور مرئي نياز ندارند و با جذب مادون قرمز مي توانند در محيط تاريک تصوير ضبط کنند.
  • سادگي: دوربين ديد در شبها اصلا تکنولژي پيچيده اي ندارند. تنها مجهز به چراغ LED هستند که هزينه بر هم نيست.

اصطلاح IR Cut چيست؟

IR Cut در دوربين مداربسته در واقع نام نوعي فيلتر است. فيلتر IR CUT از ورود امواج مادون قرمز در طول روز به دوربين جلوگيري مي کند. بنابراين دوربين در روز از نور مرئي استفاده مي کند تا کيفيت تصاوير تغير نکند. با تاريک شدن محيط نيز بخش مادون قرمز دوربين فعال مي شود.

ديد در شب EXIR چيست؟

ديد در شب EXIR جديدترين تکنولوژي هايک ويژن است که عملکرد بسيار قوي تري نسبت به ديد در شب IR دارد. دوربين هاي مجهز به تکنولوژي EXIR هايک ويژن کارايي بالايي در نور کم، چه در محيط هاي داخلي و چه در محيط هاي خارجي دارند. ديد در شب EXIR، از جمله پيشرفته ترين تجهيزات نظارتي شبانه در بازار محسوب مي گردند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نرم افزار سي آر ام - CRM
  • موسسه مهاجرتی
  • چيتا وي پي ان
  • چيتا وي پي ان
  • تعمير يخچال فريزر ال جي در اصفهان
  • آموزش رايگان سئو سايت
  • موسسه حقوقی
  • حفاظ پنجره
  • سايت آشپزي
  • ايفون اقساط
  • خواص گلاب برای واژن
  • امکانات سامانه پیامک
  • امکانات سامانه پیامک
  • دانلود فيلم 2021
  • کاوه خبر
  • @smin_slehi
  • سایبان کولر
  • آموزش برنامه نويسي اندرويد
  • سایبان برقی منصف
  • Chocolate Milkshake
  • مزيت تعمير پرينتر در محل
  • سئو کار حرفه اي
  • Ú©ÙˆÚ†Ú© کردن معده
  • آموزش برنامه نويسي آنلاين
  • دانلود کتاب Top Notch
  • جي پي اس ماشين
  • خرید سی Ù¾ÛŒ کالاف دیوتی موبایل
  • تيتانيوم دي اکسيد
  • تيتانيوم دي اکسيد
  • بيوگرافي صمد وليزاده
  • طراحي ويلا
  • خبرگذاري آراد
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • فروشگاه اينترنتي بانيليون
  • گات ترکي
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • https://www.weandroid.ir/
  • صنعت گستر سامان
  • لنت لاين
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • بيسکوتي Ú©ÙŠÚ©
  • فروشگاه اينترنتي خانم Ú¯Ù„
  • سئو سایت اصفهان
  • خرید زمین در سهیلیه کرج
  • فروشگاه اينترنتي تاپ فروش
  • فیلم خارجی 2022
  • دوربین مدار بسته
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • لیست قیمت دوربین تیاندی
  • موبو ارز
  • طراحي وب سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • خرید رپورتاژ دانشگاهی
  • محصولات نانوسان
  • انگلیسی کودکان
  • انگلیسی کودکان
  • انگلیسی کودکان
  • ایمن پیشتاز
  • stories for kids free
  • Moonzia
  • آموزش نقاشی کودکانه زیبا
  • تحصیل در قبرس شمالی
  • دانلود بازی برای کامپیوتر
  • زندگی در قبرس
  • بارداری
  • زندگی در قبرس
  • کفش بلور
  • تاریخچه نایک
  • telegram smm panel
  • mermaid story for kids
  • خرید اکانت v2ray
  • خرید ابزار
  • خرید اشتراک v2rayng
  • instagram smm panel
  • استند ایستاده فلزی
  • آموزش زبان اسرائیلی
  • مشاور توسعه کسب Ùˆ کار مه ویژن
  • controlmgt.ir
  • خرید بازدید تلگرام
  • خرید بازدید تلگرام
  • تبلیغات پاپ آپ
  • آیین نامه راهنمایی Ùˆ رانندگی
  • سایت رایگان
  • نمونه سوالات آیین نامه
  • ایران سی ان
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 190
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 40
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 61
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 1
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 1434
  • بازدید سال : 7498
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 16137
  • کدهای اختصاصی